СБУ "чомусь" забуло повідомити роки схеми Богуслаєва по поставкам вертолітних двигунів у росію. Хоча там завжди радіють кожній можливості написати: "за попередньої влади", "ДО 2019 року".
Загадка вирішується просто: схему вбивства українських солдат налагодили після приходу Зеленського.
Читаємо Рішення суду № 101950463, 14.12.2021, Окружний адміністративний суд міста Києва:
https://youcontrol.com.ua/catalog/court-document/101950463/
"Протягом 2020 року ПАТ «Мотор Січ» за митними деклараціями від 06.08.2020 UA110180/2020/001121 та UA110180/2020/001123, від 18.08.2020 UA110180/2020/001181 та UA110180/2020/001182, від 27.08.2020 UA110180/2020/001231, від 08.12.2020 UA110180/2020/001801 та UA110180/2020/001803 здійснено постачання на адресу компанії «MEDIPOST TRADING LIMITED» (Гонконг, Китайська Народна Республіка) авіаційних двигунів марки ВК-2500-03 без встановлених покупних агрегатів БАРК-78 та СНК-78 в загальній кількості 67 шт на які не оформлено формуляри та не нанесено повних заводських номерів, без відповідного дозволу Держекспортконтролю."
А ось цитата Рішення № 98337888, 14.07.2021, Окружний адміністративний суд міста Києва:
https://youcontrol.com.ua/catalog/court-document/98337888/
"09.04.2019 між АТ «Мотор Січ» (продавець) та компанією SІА «АЕROSERVІСЕ» (м. Рига, Литва) (покупець) укладено контракт №1323/658-Е19-075 LV428(FТD), предметом якого є купівля-продаж авіаційних двигунів ВК-2500-03 без встановлених покупних агрегатів, згідно з додатком та які виготовлені відповідно Технічних умов 54917302 ТУ. Разом з тим, як наголошено представником відповідача, відповідно до роз`яснень, наданих до посвідчення про реєстрацію, АТ «Мотор Січ» було проінформовано про можливість військового кінцевого використання товарів, що були предметом контракту, у Російській Федерації, що зумовлювало, відповідно до ст. 10 Закону України «Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового та подвійного використання», необхідність отримання дозволу на експорт таких товарів. Проте, зазначена в акті індивідуальної дії вимога, АТ «Мотор Січ» проігнорована, оскільки знаючи, що фактичним кінцевим споживачем буде суб`єкт господарювання Російської Федерації, за дозволом на експорт товарів не звертався. При цьому, за твердженнями представника відповідача, у даному випадку склад правопорушення є триваючим, оскільки починається з моменту першої поставки 04.07.2019 та закінчується останньою поставкою 27.12.2019, а тому притягнення до відповідальності відбулось у межах строків."
...2019...2020...2021...
..."знаючи, що фактичним кінцевим споживачем буде суб`єкт господарювання Російської Федерації"...
Ще цитата: скільки було поставлено через Латвію.
"На виконання контракту та додатків до нього, АТ «Мотор Січ» експортовано на адресу SІА «АЕROSERVІСЕ»:
- згідно Митної декларації UА 112020/2019/1049 від 04.07.2019 року 11 шт.;
- згідно Митної декларації UА 112020/2019/1181 від 25.07.2019 року 11 шт.,
- згідно Митної декларації UА 112020/2019/1049 від 16.08.2019 року 12 шт.,
- згідно Митної декларації UА 112020/2019/1539 від 09.10.2019 року 9 шт.;
- згідно Митної декларації UА 112020/2019/1650 від 30.10.2019 року 9 шт.;
- згідно Митної декларації UА 112020/2019/2028 від 16.08.2019 року 9 шт.;
- згідно Митної декларації UА 112020/2019/2027 від 27.12.2019 року 9 шт."
...70 двигунів.
------
З 2014-15 наша країна ввела санкції на поставки деталей до російської зброї. І в Росії одразу відчули жорсткий дефіцит ключових елементів до їхніх озборєнь - від обслуговування ракет Сатана до силових установок Зоря-Машпроект, через які навіть зупинилася програма російських фрегатів.
На російських бойових вертольотах встановлені запорізькі двигуни серії ВК-2500. Без цих двигунів виробництва Мотор Січі проблеми почалися при виробництві всіх типів гелікоптерів на росії.
Вирішити цю проблему було завданням всіх їхніх розвідок.
І Зеленський допоміг їм вирішити. Щойно прогнали бариг, які торгували на крові, двигуни Мотор січ ВК-2500 пішли в Росію сотнями.
А потім повернулися вбивствами наших військових.
В 2019 році через прокладку в Латвії - 70 двигунів ВК-2500-03 з подальшим реекспортом до Росії «ОДК-Клімов» "для подальшої установки на експортовані гелікоптери"(с). (ага)
В 2020 році через прокладку в Китаї - 67 двигунів ВК-2500-03 транзитом до Росії.
В 2021 році ще 51 двигун ВК-2500-03 транзитом через Гонконг.
Також поставки здійснювались через прокладки в інших країнах.
Звертаю увагу на дати. Три роки всім все було відомо, що Богуслаєв почав сотнями поставляти двигуни всіляким прокладкам.
Ідемо далі.
Держекспортконтроль в обох судах звертав увагу на те, "що так звані двигуни ВК 2500-03, виготовлені на підставі ТУ 5491730027, не проходили державної експертизи в сфері експортного контролю, а отже не має підстав вважати, що вони зберегли усі необхідні параметри, щоб їх можна було ідентифікувати як такі, міжнародні передачі яких здійснюються без дозволу."
Тоді Держекспортконтроль стверджував, що Мотор Січ просто здійснює шахер-махер - поставляє товари військового призначення під виглядом цивільних.
І Держекспортконтроль наклав штраф на ПАТ Мотор Січ у розмірі 821 млн грн, який останнє і оспорювало в ОАСК.
"З огляду на ТУ 5491730027, довідку ПAT «Мотор Січ» від 16.11.2020 №ДЕК-14221, листа ДП «Івченко прогрес» від 09.12.2020 №0119/7238, листи Національного авіаційного університету від 26.07.2021 №201-02 та від 05.08.2021 №07/2441 відповідач (Держекспортконтроль) дійшов висновку про те, що вказаний товар, який був предметом міжнародної передачі, без покупних агрегатів, формуляра та повного заводського номеру є сукупністю комплектуючих агрегатів до авіаційних двигунів ВК-2500 будь-якої модифікації, або в будь-якому разі не є двигуном серії ВК-2500-03. "
-----------
...Але попри ці аргументи...
Суд вирішив:
Адміністративний позов Публічного акціонерного товариства «Мотор Січ» задовольнити.
Визнати протиправною та скасувати постанову Державної служби експортного контролю України про накладення на суб`єкта здійснення міжнародних передач товарів штрафу за порушення вимог законодавства в галузі державного експортного контролю від 05.08.2021 №80/21.
Стягнути з Державної служби експортного контролю України судовий збір у розмірі 22 700 грн.
----
Всі все знали ще тоді в 2020 році. Але всі у владі і в СБУ зробили вигляд, що нічого не сталося. Росія ж нікого не вбила тими вертольотами. А гроші ідуть. І акції Мотор Січі якимось чином виплили на рахунках Драгон Капітал Томаша Фіали, чия компанія допомогла провела оті феєричні збори акціонерів Мотор Січі по відчуженню акцій компанії на користь підставних китайських фірм, а також "бізнесмена" Ярославського. Це увігнало нашу країну в результаті під позов на 100 млрд грн. Схема Коломойського "гешефт мені, борги державі" - квітне! Мабуть саме тому "чесні журналісти" "Української" "Правди" Фіали останнім часом зробили такий дивний і різкий поворот в бік облизування влади.
---
Але повернемося до суду. Весела історія лише починається.
І як же у "вовчому" ОАСК довели, що бойовий двигун ВК-2500-03 не є виробом військового призначення?
Дуже просто:
1) без деталей БАРК-78 і СНК-78 це буцім-то окремий двигун.
2) Богуслаєв виписав справку.
Суддя Чудак повідомила прекрасне:
"Згідно з Порядком здійснення державного контролю за міжнародними передачами товарів подвійного використання, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28.01.2004 №86, експорт такого виду товарів здійснюється суб`єктом здійснення міжнародних передач товарів за наявності у нього відповідного дозволу Держекспортконтролю.
Держекспортконтролем видано ПАТ «Мотор Січ» посвідчення про реєстрацію як суб`єкта здійснення міжнародних передач товарів від 13.07.2020 №3067/72/2023.
Згідно листа-роз`яснення, який є невід`ємною частиною до Посвідчення про реєстрацію ПАТ «Мотор Січ» як суб`єкта здійснення передач товарів від 13.07.2020 №3067/72/2023:
- авіадвигун ВК-2500-03 відноситься до Розділу (списку) IV - «товари, які за технічними характеристиками, описом, сферою використання та призначенням не відповідають товарам, визначеним у Списках товарів, що підлягають державному експортному контролю»;"
Кінець феєричної цитати.
Тобто, Держекспортконтроль в 2020 році видає "Мотор Січі" посвідчення суб'єкта міжнародної передачі товарів подвійного призначення, яке дозволяє такому суб'єкту САМОМУ вирішувати, що із продукції підлягає експортному контролю, а що ні. Хтось розумний, підкований в наших законах, знайшов лазівку. І Богуслаєв одразу сам собі виписує довідку, що двигун ВК-2500-03 "не є товаром військового призначення".
...Яку "суд" прийняв.
Феєрія.
----
А далі наші військові збивають російські військові гелікоптери і "невійськовий" запорізький двигун повертається до нас у вигляді смертей.
-----
Тепер окремо про ці БАРК-78 і СНК-78.
Держекспортконтроль в суді наполягав, що без цих елементів це є не кінцевим двигуном, а "сукупністю комплектуючих агрегатів до авіаційних двигунів ВК-2500 будь-якої модифікації", а отже і військової.
А Богуслаєв посилався на те, що без цих двох деталей це закінчений двигун. Просто "цивільний".
----
Отвєчаєт Алєксандр Друзь _закреслено_ виробник російських вертольотів - "ОДК-Климов":
Основное конструктивное отличие ВК-2500ПС-03 от базовой версии - в первую очередь наличие цифровой системы управления типа FADEC (электронная система управления двигателем с полной ответственностью) – БАРК-6В-7С разработки «ОДК-Климов».
"Внедрена цифровая система автоматического управления с современным электронным блоком автоматического регулирования и контроля БАРК-78"
"Оборудован счетчиком наработки и контроля СНК-78."
Тобто додаєте до "цивільного" двигуна ВК-2500-03 від Мотор Січі електронний блок контролю і простий лічильник і виходить бойовий двигун ВК-2500П-** ОДК-Клімов.
Вони це прямо і пишуть в своїх рекламних проспектах.
---
І отримавши двигуни ВК-2500-03 з Запоріжжя, орки радісно салютували:
"22.05.2021 Объединенная двигателестроительная корпорация начала серийное производство вертолетного двигателя ВК-2500П, который предназначен для новейшего ударного вертолета Ми-28НМ и может применяться для любом типе военных вертолетов «Ми» и «Ка». «Уже на стадии опытно-конструкторских работ по вертолету Ми-28НМ была выпущена лидерная партия из нескольких десятков двигателей ВК-2500П, а с конца 2020 года «ОДК-Климов» приступил к полноценному серийному производству мотора."
Ось таке "імпортозаміщення". В Запоріжжі відвантажили партію двигунів - в Рашці почали випробовування "новой сєрії двігатєлєй".
----
Інформація про китайську прокладку, через яку Мотор-Січ постачала двигуни в рашку, відкрита.
На сайті importgenius.com на сторінці цієї прокладки "Medipost Trading Limited" прямо зазначено: кінцевий пункт доставки - Росія. Єдиний товар поставок: запорізький вертолітний двигун.
Ну а на сайті-бложику латвійської прокладки взагалі написано просто: "поставкі авіадеталей по Росії".
Як СБУ могла в цих умовах щось "прогледіти" - питання риторичне. Ніяк. "Прогледіли" це неможливо. Це зроблено навмисно.
---
І нарешті.
Рішення суду прийняла одіозна суддя Олеся Чудак не менш одіозного Окружного адміністративного суду Києва.
Це суддя Портнова. Призначена в ОАСК в 2011 році УКАЗом ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №1007/2011
-в 2019 році з поверненням Портнова скасувала перейменування проспектів Степана Бандери і Романа Шухевича в столиці.
-переслідувала майданівців.
І в цій оборудці окрім одного Богуслаєва нарешті з'являється слід Портнова.
Це придає всій історії вигляд багаторівневої агентурної операції спецслужб ворога зі спрутом зрадників і ворожих агентів на всіх щаблях в Україні з метою вирішити головну конструкторську проблему російського вертольотобудування.
Богуслаєв - лише виконавець. Тупий, жадібний покидьок.
Але він ніколи б не зміг провернути всю цю операцію без підтримки державних органів на всіх рівнях.
В 2022 Портнова вільно випускають з України. Він спокійно виїзджає в Угорщину через пункт пропуску "Чоп (Тиса)". А потім його московський номер телефону з'являється в мережі.
Влада евакуювала агента, бо такий свідок в разі потрапляння в руки патріотичним слідчім СБУ у вирі війни, коли контроль Татарових-Смірнових ослаб, міг розказати стільки, що футболка і щетина не доїдуть живими драяти парашу у тюрмі.
Але влада обрубала кінці спецоперації ворога.
------
Ось така проста схема розквітнула з 2019 року.
Двигун ВК-2500 необхідний для російських бойових вертольотів Мі-8АМТШ-ВН «Сапсан», КА-52 «Алігатор», Мі-28Н «Нічний мисливець» безсумнівно є товаром військового призначення і
не може бути випущений за межі України без висновку експортного контролю.
Щоб обійти цей висновок, Богуслаєв вигадує новий "тип двигуна" ВК-2500-03 і наполягає, що це "двигун цивільного призначення". І експортує через китайську і латвійську прокладку у Росію.
Держслужба експортного контролю і СБУ Баканова це дозволяють і роблять вигляд, що вивіз сотень двигунів через кордон "не помітили".
Потім, коли поставка закінчена, щоб прикрити зад, експортний контроль накладає штраф на Богуслаєва на 821 млн грн.
А Богуслаєв іде в ОАСК Вовка і через суддю Портнова "рішає" скасування штрафу.
Поки суди ідуть незаконні поставки продовжуються навіть і в 2021 році.
І потім зелена влада і СБУ роблять вигляд, що влаштовують кіпіш з арештом Богуслаєва.
---------------
Зеленський вчора в черговому інтерв'ю заявив:
- Який сенс мені, президенту незалежної держави говорити з людиною, яка щось говорить, а завтра змінює позицію?
Браво. Нарешті правильні слова.
От тільки потрібно було казати їх в 2019 році. А тепер вийшло, що Зеленський сам визнав, що борд "ДумайТе!" був повністю правим. Ми попереджали, що путін надурить. Але нас не слухали. Зеленський в 2019 так хотів зустрітися з ВладімВладімичем, що пішов на всі його умови ще до переговорів.
Саме в рамках цієї "дрючби" почались поставки на росію двигунів.
Саме саме в рамках цієї дрючби керувати Укроборонпромом в 2019 році призначений акціонер Сбербанка нєкто Абармовічус, який із прибуткової в 2018 році компанію зробив повністю збитковою вже у 2020.
У нього вже відрубані руки?
Саме в рамаках цієї дрючби зупинені проекти нашої ППО, наших балістичних і крилатих ракет, зупинені програми наших РСЗВ. Натомість гроші кинуті в велике розкрадання і проекти всіляких корветів, в обхід і гнорування затвердженої держпрограми розвитку флоту.
Саме в рамках цієї дрючби в контррозвідку під час війни введені агенти кремля, які злили Південь і привели до полону тисяч найкращих захисників в Маріуполі.
------
Ось це ми отримали від криків бігусів і мосійчук перед виборами "контрабанда на крові деталей із РФ!". Замість поставок деталей для НАШОЇ техніки, якими керувала наша військова розвідка при Бурбі, ми отримали багатошарову операцію на всіх рівнях по підготовці нашого успішного і якісного вбивства.
Отправить новый комментарий