Палиця на стіні у другому акті

Нам треба поменше нервово реагувати на кожну критичну статтю, що з'являється в західних змі, натомість розуміти в цілому головний принцип їх появи: необхідність для західних медіа (і еліт, що стоять за ними) підтримувати у публіки інтерес до нашої війни. Яка (війна) цікавих подій, штибу великих проривів, поразок чи перемог, на цьому етапі як раз і не приносить.

Нам варто розуміти, що західна публіка культурно зрощена на драматургії про маленького героя, який протистоїть нездоланному злу (і в кінці його долає). Це не тупа російська література, в якій "герой" тремтить під кущем - "тварь він дрожащая чи право імєєт?", а в кінці примиряється зі злом і топить власну собачку.
Принципи драматургії з часів Софокла незмінні. В першому акті відбувається розстановка фігур на дошці, експозиція, пояснення чому саме герой - герой, а не антагоністичні сили - герой, і зав'язка подій. В третьому акті герой неймовірним напруженням сил таки долає зло і уходить в захід сонця. А от другий акт історично для всіх драматургів це ппц, який наповнити цікавими подіями ще та задача, бо зазвичай у житті середина протистояння нецікава, бо противники сходяться у клінчі і висять одне на одному висолопивши язики.
Так от у нашій війні зараз для західної публіки відбувається як раз другий акт. Доки герої Петренко і Сидоренко штурмують посадку за посадкою, маючи скромні ресурси, пробивають найсильнішу систему оборони в світі, західній публіці, яка звикла, що Тоні Старк в цю мить просто вигадує Дуговий Реактор, пояснити чому складність завдання перед героєм має бути цікавою для глядача - складно. Ну не розуміє Джеймс і Майк чому Петренко і Сидоренко не можуть просто вигадати Дуговий Реактор. А тим більше їм вже і Абрамси дали, і Челенджери, і Леопарди з Хаймарсами.
Здається, герой просто не тягне історію, в яку потрапив.

А отже треба переключати на шоу, де Джон Сіна з усім справляється, а Джейсон Стетхем легко розкидає тисячі ворогів ударом з розворота.

Саме звідси з'являються всі ці статті з купою всіляких "інстайдів" від "джерел". Нам не треба внутрішньо відкликатися на кожну таку статтю про "повільний" контрнаступ чи про "неправильну" концентрацію сил українським командуванням. Це все режисери підкидають їжу публіці у кріслах в кінотеатрах, щоб на цьому моменті протистояння на екрані глядач нахилявся до сусіда і обговорював дії героя на екрані, а не йшов із зали. Це все в наших інтересах. Навіть якщо в тих статтях є частка критики проти нас.

Нам треба розуміти глобальний процес і як він розвивається.
Головне в цій історії нами закладено на початку протистояння: маленький герой - Герой, бо не йде на компроміс зі Злом. Ми зірвали стамбульські потуги домовитися з орками і тепер героїчна історія почалася. Кінець в цієї героїчної історії буде - безумовна, ганебна і розгромна поразка Зла, яке до того здавалося нездоланним.
Ну а зараз наша статегічна задача - працювати на підтримку інтересу західної публіки до наших подій (і до речі одна 3-я штурмова тут зараз робить більше ніж мільярдний марафон). Щоб публіка тримала за нас кулаки і слала нам снаряди, які герої Микола і Василь запустять на тупі голови ванькам, які необачно в цю історію влізли.

Джон Смит


Отправить новый комментарий

Содержимое этого поля хранится скрыто и не будет показываться публично.
  • Доступны HTML теги: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Строки и параграфы переносятся автоматически.
  • You can use BBCode tags in the text.
  • Адреса страниц и электронной почты автоматически преобразуются в ссылки.

Больше информации о возможностях форматирования

CAPTCHA
Этот вопрос задается для проверки того, не является ли обратная сторона программой-роботом (для предотвращения попыток автоматической регистрации).